Som ett brev på posten


Idag fick jag ett brev om att jag har fått brev. Det lilla brevet sade att det stora brevet behövde hämtas upp. Så iväg spatserar jag och möter det här:
 
 Ett uråldrigt postkontor som fortfarande lever. Jag plingade på klockan och ut kom en liten gubbe med vitt spretigt hår. Jag visade mitt lilla brev och efter 5 minuters grävande så hittade han mitt paket i det stora karet. 
 
 Paketet såg ut som de flesta av min pappas paket ser ut. Återanvänding ligger honom nämligen varmt om hjärtat.
Det här hittade jag sedan inuti:
 
 
TACK PAPI! En grå/rosa pyjamas med lite franskt inslag och favvisgodisarna. + en liten chokladbit för att jag är bäst! Jag älskar att få paket. 

Say Something
er far

Bättre än den röda?

Svar: Jag sov i den nya inatt! Supermysig!
BusinessBird

2014-01-27 @ 09:42:08
er far

Topp!

2014-01-28 @ 11:18:57

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback