STÅHEJ!


MEN HEJSAN MINA FINA BLOGGFÖLJARE!!!!
 
Jag har saknat bloggen massor men har haft så himla mycket att stå i så det är SJUKT! Här kommer lite bilder på mina underbara bloggfrånvarande dagar.
 
 
 
Här är en bild på utsikten från min balkong. Den är helt otrolig och jag längtar inte tillbaka till Sverige ett dugg när jag sitter där med morgonkaffet och freshly baked french baguette asså. Livet i lägenheten går prima och det ser ut som ett riktigt IKEA showroom nu. Haha! Jag har också börjat ett aktivt liv på couchsurfing.se och får hit mina första couchsurfare på söndag! DET ska bli sjukt spännande! Tänkte ju själv couchsurfa i sommar så att bjuda in folk till mitt hem är ju en fett bra erfarenhet innan det tänkte jag. Känns lugnt nu också då det inte riktigt känns som mitt eget hem än. Har liksom inget av emotionellt värde där som skulle kunna gå sönder eller stjälas. Jag tror och hoppas också att alla som kör couchsurfing är fett schyssta typer! Mer om det efter söndag!
 
 
Jag och min finfina BonusPappa Niklas hade sjukt bra dagar här i Cham för en vecka sedan. Det vart ju min debut efter det brutna revbenet och allt gick bra! Jag blir fan bara bättre och bättre och sitter inte alls på rumpan längre. Det gick super för Niklas också som inte stått på ett par skidor på 9 år. Han svischade ner för backarna som ett pro och lärde mig sedan att man kan ta paus också. Typ dricka en öl och äta en donut. Tack för visdomen och hej vad röda vi blev i fejjan!! Haha! Eller vad skriver jag.. kanelbruna menar jag ju! 
 
Näst sista kvällen drog vi ut på stan och käkade MEGAJUMBO hamburgare på ett ställe som heter MBC. Jag har velat gå dit ända sedan jag flyttade till Cham men har liksom inte haft någon att gå med. Niklas var ju perfect men inte ens han kunde få i sig hela portionen. Men gott, hej vad gott det var! Jag drack öl dessutom, hör och häpna! På MBC gör de alltså sin egen öl och den första kannan vi fick var typ en 'vit' öl som var skitgod. Vi drack upp den rätt snabbt och beställde mer men fick då in en kanna med öl som smakade typ lax.. inte lika pul. Så då fick det räcka med MBC. På söndagen körde vi den klassiska racletten som jag bjuder alla på som kommer hit. Alltid sisådär lagom gott men liksom ett måste när man är i Cham. TACK för en fantastisk helg min BonusPaps!!! Men det kan väl inte bli annat än awesome när vi är i farten, eller huuuur?! 
 
 
Jag har ju också jobbat massor. Mitt jobb är ju väldigt fantastiskt men det är ju också just vad det är namnsagt.. jobb. Varje morgon, varje kväll och hela nätterna. Men OJ vad man får tillbaka! Den här bilden är tagen efter det att vi hade varit på karneval inne i stan. Alla var supertrötta och vi åt mellanmål i sängen (som ja, blev skitsmulig!!) bha för att lyxa till det litta. Nu ska jag gå och läsa Pippi Långstrump för lilla W och sen försöka få A att borsta tänderna i mer än 3 sekunder.. Vi hörs!!
 

Say Something
Rakvattnet!

Lols... läs översättningen till EN.

http://translate.google.com/translate?sl=sv&tl=en&js=n&prev=_t&hl=sv&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.bloglovin.com%2Fframe%3Fpost%3D874111937%26group%3D0%26frame_type%3Da%26blog%3D4069834%26link%3DaHR0cDovL3ZpdmVsYWZyYW5jZS5ibG9nZy5zZS8yMDEzL21hcmNoL3N0YWhlai5odG1s%26frame%3D1%26click%3D0%26user%3D0

2013-03-26 @ 09:12:13
Äsch...

Här bättre kanske:
http://translate.google.com/translate?hl=sv&sl=sv&tl=en&u=http%3A%2F%2Fvivelafrance.blogg.se

2013-03-26 @ 09:14:32
Äsch...

Hehehehe "Jag blir fan bara bättre och bättre och sitter inte alls på rumpan längre." => "I'll fuck better and better and is not at all on the butt anymore"

Svar: Hah! Ah. Jag har översatt tidigare och när jag skriver fetma översätter den till obesity. "It was obesity funny!!" Blir sjukt konstigt på engelska.
Caroline Josefin

2013-03-26 @ 09:15:49

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback