värk, värk mera värk, mera värk så blir du stärk.


AHHHH ont i kroppen. Det känns som att jag skriver det varje dag men vafan AHHH vad ont ja har i kroppen. Inte nog med att jag åkte hela dagen så var vi tvunga att clear the drive från snö och is. Det var fan FULLT med is vilket gjorde det sjukt jobbigt. Man måste liksom choppa bort allt med en jävla metallpåle. Usch usch. MEN AHH vad kul jag hade i backen! Det är så jävla fett att ha en egen bräda. Jag känner mig fett cool. Är dock inte riktigt på skrivablogghumör så det blir inte mkt mer idag. Kroppen värker och jag ska soooova nu. 
 
 

Say Something
Josefin Ärlevik

Haha, ja sannerligen! ;) Åker du bra snowboard? :)

2013-01-09 @ 16:00:16
URL: http://famfirst.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Åh, vad synd med så mycket is. Det kan verkligen förstöra nöjet med snowboard. /: & hoppas verkligen att du inte får ont i kropen mer. ♥
sv: Jag går faktiskt fortfarande i grundskolan, hehe. Man kan knappt tro det, men går sista terminen i åttan nu, fyller 15 om en månad.
Jag är dock både lång & mogen. Umgås bara med äldre. Mina närmsta vänner är från 17 - 30 nästan, hehe. :)

Svar: Oj, jaha. Där ser man. Trodde du var mkt äldre. ^^ Själv är det tvärtom. Jag är 21 men tas ofta vid att vara 17. Jag är så jävla fånig hela tiden.. haha.
Caroline Josefin

2013-01-09 @ 16:32:38
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback