Im Blogin It


Juste, jag stukade ju foten i lördags. Såklart. Mitt revben har läkt bra och det känns nästan inte av längre så då stukade jag foten riktigt illa istället. Såklart. VI sätter in ett till. Såklart. Att jag aldrig bara kan få vara frisk och kry och köra på?! Vad är grejjen liksom? Varför måste man vara en sån jävla n00b?! 
 
SÅ jag har ju fått massor av tid över igen till mitt bloggande för tyvär är det bloggandet som tar stryk när jag jobbar mycket och när jag är ute på äventyr. Det är ju dumt. För det är ju just då jag borde blogga mer. Men efter en heldag i bergen orkar man inte. Man är helt jävla slut så man lyfter inte ett finger. Om man inte har sex... för det orkar man ju alltid. Det finns en hemlig drivkraft där inne i oss någonstans och något slags förråd som sparar lite energi för just det där med sex så att man alltid kan get going om man vill. Men inte för bloggande. tyvärr. 
 
Men som skrivet, så har jag ju lite tid nu igen och då blev det en ny kategori. Igen! Den nya kategorin är Family. Jag insåg att det behövdes då jag skriver rätt mycket om mina nära och kära men inte riktigt har någonstans att placera dem.. Så va det så att ni tyckte om att läsa om hur min far blev andfådd i alperna eller hur min lillasyster och jag låg bakis 2 dagar av 5 så är det bara att klicka in sig på denna kategori och bläddra er igenom dessa inlägg igen. Varsågoda!

Say Something
KarinHannaIsabelle-

sv: Tack så jätte mycket! :D Och nej , det finns INGET bättre än lite sol :D eller jo, kanske mycket sol? ;)

Svar: Hah, Ah! Mycket sol!
Caroline Josefin

2013-04-02 @ 09:13:35
URL: http://khia.blogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback