Love is in the winter air.


Hej och hopp och förlåt för detta lilla collage över en engelsk pojke som kommer från Blackpool och just nu bor i Chamonix. För er är antagligen 3 bilder för mycket men för mig var det väldigt svårt att välja bara en eftersom att jag tycker att alla bilder på honom är superduper fina. Hans namn är Benjamin men han kallas bara vid Ben. Han tycker om att spela barspel såsom biljard, dricka öl, shoppa kläder (som han sedan alltid lyckas krympa i tvätten!), åka snowbord och det bästa av allt är ju att han tycker om MIG! Vi träffades för en månad sedan och nu är det dax för er hemma i Sverige att få reda på att lilla Josefin har gått och blivit förälskad. Nu när jag skriver detta så ligger Ben och sover i soffan bredvid mig och jag sitter med ett stort fett töntigt smile i fejjan. Ni vet det där leendet som gör en jättelycklig men som också får en att krampa i ansiktet efter ett tag... Det där leendet som man inte alls kan dölja hur mycket man än försöker. Så jag har slutat försöka och skaffat mig en pojkvän. Jag som redan var aslycklig här i Chamonix vet ju inte riktigt hur jag ska beskriva vad jag känner nu. Fifan vad jag älskar livet och fifan vad allt går bra och fifan vad jag är FUCKING LYCKLIG! 

Say Something
Satu med 4 småttingar och gravid

Jag tycker tvärtom, att det är enklare att köpa julklappar, kanske för att det är sååå tråkigt och tidskrävande att slå in allt? ;-)

Hur mår du?

Svar: Hah, ne. usch för att hitta dem! Men jag kanske sätter för mkt press på mig själv. ^^ Och jag, jag mår fantastiskt! :D Lycka till Januari!
Caroline Josefin

2012-12-10 @ 13:37:40
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Mamman

Josefin lycklig=Mamman lycklig!! :)

2012-12-10 @ 16:12:49
Malin

Vilket kap han har gjort darling....du med! Vad kuuuuul!!!

Svar: Haha! Tack!! :D
Caroline Josefin

2012-12-10 @ 16:16:35
Jerker

GRATTIS till lyckoruset!

2012-12-10 @ 16:32:46

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback