Bildlöst


Åkte skidor idag igen som sagt. Swedish meatball falling down, again. På riktigt. Jag ser ut som en lila köttbulle. Det är fan omöligt att ta sig upp igen när man fallit. Idag åkte jag dessutom av pisten och in i ett jävla träd. Jisses! Men det måste ha varit för att mina ben inte orkade riktigt eftersom att jag åkte skidor igår också. När jag var ute idag så kände jag exakt vart träningsvärken kommer slå imorgon. 
 
Bloggen har varit lite tom på bilder nu och det är för att appen för blogg.se inte funkar. Jag orkar liksom inte lägga över bilderna i datorn och tjafsa.. borde typ göra det.. för jag har en fet bild på mig från idag när jag står uppe i bergen i min ski outfit och bakom mig ser man bergskedjan lysas upp av solen. Men äsch! De kommer väl lyckas dra igång appen snart igen. :D

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback