One of those really good days


Idag vaknade jag upp med träningsvärk i HELA kroppen efter att ha haft en såndär sjukt bra dag igår. Jag och den nya au-pair tjejen drog till Grand Montets och jag bara surfade ner för de där backarna med en underbar fri känsla i kroppen. Efter det så hämtade jag barnen i skolan och hade en underbar eftermiddag med dem. Vi tittate lite på film, lekte kurragömma, hoppade i sofforna och byggde lego. När de sedan skulle i säng var det inget tjafs och när jag sedan skulle i säng så somnade jag så fort huvudet låg på kudden.

Det var en väldigt bra dag. Dagen var Chamonix i ett nötskal. Precis sådär som det var då jag bodde här och precis så där som det ska vara. Träningsvärken idag gör mig inte sådär jätteglad men jag ska ändå sätta på mig mina boots nu och köra en sista vända i Grand Montets innan hemfärden sker imorgon bitti. 
 
Jag, Min bräda och Alperna.
 
Lite fikapaus med en svensk. 
 
Kurragömma och soffhopp med W.
 
Legobyggande med A. 
 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback