Au-Pair Sökes!


De älskade små liven i Chamonix säker en ny Au-Pair till nästa år. Känner du dig manad eller känner någon som skulle kunna tänka sig att bo i de Franska Alperna under ett år? Att vara Au-Pair är otroligt givande. All den kärlek och energi man lägger ner får man tillbaka från barnen tusen gånger om. Mitt år i Chamonix är otroligt värdefullt för mig och jag kan rekommendera vilken äventyrslysten person som helst att ta chansen! 
 
För att läsa mer om mitt år i Chaminix och om Familjen, gå tillbaka och läs lite i mitt arkiv vettja! t.ex här: När jag först anlände eller här, när jag lärde mig åka skidor igen och blev kär, (scrolla ner lite där i december) eller här, den dagen då jag bestämde mig för att lämna
 
Om du, eller om du känner någon som skulle kunna vara intresserad och vill veta mer, så tveka inte! Kontakta mig direkt så berättar jag mer och fixar en intervju med familjen. Ta chansen!
 
 
 

Say Something
Mamman

Fastnade i dina gamla inlägg nu.. Underbara fina du! Vad roligt det är att läsa igen. :) Du har upplevt så mycket och skriver så BRA!! kom igång med bloggen igen! Snälla???? :)

2014-07-03 @ 08:05:17

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback