Jullov


Jag är HELT slut!! Mitt jullov har varit helt fullpäckat. Just nu sitter jag hemma i soffan och går igenom bilder på mobilen. Jag har hunnit med så mycket på bara två veckor och om 3 dagar drar jag till Chamonix. Här är lite av vad som hänt:
 
Jag träffade min pappa i Köpenhamn och gick på lego-store.
 
 
 
Jag åkte hem till mina föräldrars lilla Svedala-hus och drack vin och åt god mat.
 
 
Jag åt brunch med mina vackra systrar
 
 
Jag gick och såg Hundraåringen i 3D
 
 
Jag hängde MYCKET med min fina fina Mamsi
 
 
Och fjantade mig
 
 
Sedan åkte jag hem till Dublin och firade nyår med Louise och Amanda som hälsade på.
 
 
Och då turistade vi också såklart...
 
 
NU ska jag lägga mig i soffan, äta chips och titta på Greys Anatomy. HEJ!

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback