Usch vad pinsamt!


Hela klassen skrattade precis ÅT mig. SÅ himla pinsamt!
 
Varje gång vi börjar en ny klass så är det meningen att vi ska scanna våra studentkort vid ingången av klassrummet för att få vår 'attendence'. Detta scan-system har inte funkat än detta läsåret. Därför har lärarna skickat runt ett 'attendence sheet' som alla skriver under med namn och studentnummer. MEN, idag, så meddelade de att det funkade. Därför skulle jag ju då resa mig från stolen, gå fram genom klassrummet och scanna mitt kort. Dumma jag, bestämmer mig för att flyga upp ur stolen och skynda mig fram till ingången och på vägen dit då, studsa in i en skitstor snubbe så att jag far åt sidan. Alla ser mig. Eftersom att jag studsade upp ur stolen innan med värsta entusiasmen för att man kan scanna sina kort.. fan vad lame. Fan vad pinsamt.
 
 
Nu, såhär 5 min efter händelsen, så försöker jag tänka 'äsch, big deal'. Om jag nu fick den här stela, blyga klassen att skratta lite åt mig (som är lite av en pajas) så är väl det bara bra. Om någon pratar om det efteråt ska jag nog bara le och säga 'glad I could make you laugh'.
 
 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback