Plugg och en extra dag


Det är söndag, men inte vilken söndag som helst.. eller jo, det är det nog. För jag sitter hemma ensam och pluggar ekonomi. Jag missade ju TVÅ ekonomilektioner den här veckan så nu försöker jag ta igen det genom att gå igenom material på moodle, skriva av andras anteckingar och kolla på ekonomiklipp på youtube. Men, det är svårt det där med 'Elasticity'.
 
Glömde jag förresten kanske berätta att jag fick hela 90% på ekonomiprovet vi gjorde i måndags? För det fick jag!! Kan fan ha varit bäst i klassen.. alla andra jag snackat med fick runt 60%. Jag är jättenöjd och nu satsar jag på att få 100% på nästa test! Som äger rum på måndag om en vecka.. och jag har missat två lektioner.. så nu lägger jag in en högre växel! För det är så man säger va? Högre växel? Och imorgon, måndag, är det 'bank holiday' så ingen skola. Extra pluggdag, toppen!
 
Det hade känts så jävla bra med 100% rätt.
 
 

Say Something
er far

All in!
Du är så rolig du, det är kul att se din motivation och driv. Spetsade tentor är supernördigt! And we love it!

Svar: Nördpoängen bara trillar in här på Irland!
BusinessBird

2013-10-28 @ 12:06:36
Lilla syster

Fan satsa på den där fulla potten nu!
Jag tror på dig!

Svar: Tack syrran!! Jag tror på mig också ;-)
BusinessBird

2013-10-28 @ 13:39:32

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback