Jag är på G!!


Jag har haft en undeeeerbaaar helg!! Den innehöll turistande, lite shoppande, pluggande och festande. Nu är det måndag morgon, jag är en halvtimme tidig till skolan och jag hoppade hela vägen hit! Jag är så lycklig!! Dublin känns redan som hemma och jag är så glad över alla människor som jag har omkring mig i livet. Så godmorgon och glad måndag på er alla! Idag är den första dagen i resten av ditt liv, vad ska du hitta på? 


Jag och Dublin Castle i min gråa nya hemstad. 


Say Something
Mamman

Du gjorde min måndag! Underbara unge! När får du internet? Puss Puss!

Svar: Åh! Jag saknar er!! Vi skulle fått det förra veckan... Får se.
BusinessBird

2013-10-07 @ 13:07:55
er far

:o)

2013-10-08 @ 08:49:01

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback