Regn men glad


Sverige är ju fantastiskt! Även om det regnar på oss... Hittils har vi käkat en riktigt stor svensk frukost med alla sorters pålägg, köttbullar, korvstroganoff och asiatisk buffé. Asså, första biten sushi när man inte ätit det på ett år är helt wonderbar! Utöver mat, som det ju blir mycket av när man reser, så har det varit kubbspel och kortspel och allmänt häng med familjen. Benjamin jobbar på med sin svenska och jag blir så sviningt stolt över min lilla britt att jag får ont i kinderna för att jag ler så mycket. Han är också väldigt bra på att prova allt jag ploppar dit på tallriken. Han hatade smörgåsgurka men lite kalles kaviar gick bannemig ned. 
 
Imorgon blir det nog en dag hemma för det ska tydligen regna en massa här. Men vi är lika glada för det! Sverige är ju som skrivet fantastiskt och det är föräldrarnas kylskåp också. 

Say Something
L-fis

Vad underbart att du har en blogg, Josefin. Året idé. Eller förra årets kanske om man ska vara petig. Älskar att läsa om vad du gör. Hör av dig, tok. Puss!

2013-05-26 @ 20:32:36

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback