Disk och tanke


Jobbdag idag. A är hemma pga feber, helt sjukt aggressiv feber faktiskt, plus att diskmaskinen är trasig så allt behövs diskas för hand. När man är en familj på 4 personer + au pair så blir det ju rätt mycket disk och berget växer fan snabbt från inget till massor. Med en au pair i familjen så har man ju iofs en extra diskmaskin kan man säga. Så, jag har glatt diskat på idag.

När man diskar så vandrar ju tankarna lätt runt i skallen och nu funderar jag på att åka till Sverige. Typ imorgon. Jag saknar verkligen min familj, sådär mycket så att det liksom inte alls är kul längre, så en resa till Sverige hade suttit fint just nu. Dessutom är vädret här i Cham bara bajs just nu. Det regnar massor varje dag och ska regna hela nästa vecka också. Jag har hört att ni där hemma i Sverige har värsta sommarvädret ju!! Avis. Så, förhoppningsvis finns det några billiga flygbiljetter att inhandla. Vi håller tummarna!!


Say Something
ostmannen

Diska för hand när familjens kost är baserad på ost... kul :o)

2013-05-20 @ 05:54:06

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback