Life is wonderful, isn't it?


 Just nu flyter det på rätt bra här i Chamonix asså. Solen lyser starkt på oss varje dag och allt är bha fett mysigt hela tiden! Jag kan inte åka snowboard men det har faktiskt inte fallit någon snö så är inte sådär jätteledsen för det. Jag fick reda på att 5 av 6 har skrivit på papprerna om lägenheten så flytten är inte långt ifrån nu. Benjamin bor i princip hemma hos oss här i huset och det är supermysigt. Han har övverraskat mig med färska jordgubbar två dagar i rad nu, supermumsigt! Mitt revben gör inte så ont längre och om 10 dagar kommer min underbara Bonus Pappa hit! Då blire åka av vettni!!
 
 
 

Say Something
Lucy

Woohoo GOOD LOOKING Ben! Better looking Josefin ;D

2013-03-07 @ 20:26:21

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback