LÄGENHETEN ÄR MIN!!!!


OHHH MYYY FUCKING GOOOD! VI har alltså faktiskt fått nycklarna till lägenheten. HELT SJUKT! Så nu ska jag bo i en egen lägenhet i Frankrike, hur fett? Inflyttningen har hållt på hela dagen och är ännu inte klar. Lägenheten var nämligen fullt möblerad och jag ville inte behålla några av dem möblerna. Så idag har vi in princip bara tömt lägeneheten. Liksom skruvat isär och slagit sönder och flyttat iväg alla möblerna. Imorgon blir det inflyttning av mina möbler och förhoppningsvis kan vi måla alla lister och köket lila i helgen. Hur fiiiiint huh?!?! 
 
Lättaste vägen att få ut stora möbler - Balkongen!
 
Fytta stor madrass - en baggis om man bha trycker in den!!
 
Som första måltid i lägenheten stekte jag biff och serverade det med gräddsås, hericotverts och champinjoner. Blev ASKALAS måste jag säga och man kan faktiskt laga festliga måltider i ett nästan obefintligt kök! Rött vin och lite chips satte liksom stjärnan i hörnet på dagen och allt var fett lyckat. Ser fram emot imorgon! Nya äventyr! Får se om jag och Benjamin blir riktigt oense över någon IKEAmöbel... folk har väl skiljt sig pga av de där projekten eller hur? Nu blir det nerd-time då jag kör civilization och han spelar caesar. Godnatt på er alla som inte ska sitta uppe och samla nördpoäng och lycka till, till er som ska! 
 

Say Something
Jerker

Gratulerar... jag bokar en resa och kommer på besök så du blir tvungen att städa :o)

2013-03-08 @ 08:32:31
Mamman

Grattis!! Till er båda, det måste kännas som resan varit mödan värd nu. Puss!! :)

2013-03-11 @ 13:27:33

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback