Tack.


Helt sjukt underbara dagar. Louise har varit här, jag har börjat skolan och det är fan tropisk hetta här nere. Det är väldigt mycket med jobb och plugg samtidigt men jag ska nog fixa det ska ni se. 
 
Jag vill tacka alla som läser min blogg. Det är helt underbart att se att det man skriver når ut här i cybervärlden och att jag har så mycket fantastiskt folk omkring mig. My biggest fear när det kommer till bloggen är ju att den skulle vara helt ointressant och att ingen skulle läsa den. Men statistiken tyder på att ni är flera stycken där ute. När jag skrev om min aquaphobia (ja, nu har jag namngett min vatten-fobi! Ganska fint namn väl?) så hade jag över 100 läsare här på bara en dag och det har det aldrig varit förut. Nu vill jag säga att ni betyder massor för mig och ni får mig att fortsätta skriva. Att få en sådan bekräftelse, som jag fick, på att det jag skriver är bra betyder otroligt mycket. Tack för allt stöd!
 
Tack för att ni finns.
 

Say Something
er far

Fascinerande och fantastiskt, någon har länkat till dig för att du beskrev det på ett personligt och bra sätt som de kände kunde hjälpa andra. Och andra har följt länken och/eller lämnat den vidare.

Och här då:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aquaphobia

Svar: Fascinerande! Verkligen!
Caroline Josefin

2013-06-20 @ 11:17:36

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback