Så jävla najs!


Asså! Ni fattar inte vad som hänt mig idag!! Jag kan vara världens lyckligaste här i Cham idag. När jag besökte matbutiken i Les Houches så möttes jag av en helt ny kyl som var fylld till bredden av produkter med 'Sans Lactose' tryckta på dem. Fattar ni?! Alltså mjölk, grädde å yoghurt UTAN laktos!! Prisa gudarna, jag har blivit bönhörd!!

Dessutom så sitter jag och skriver detta i lägenheten för vi har äntligen fått internetet att funka här! Vi döpte wifiet till YoMommaGotCurves, moget va? Så nu kan jag sitta här och dricka mjölk när jag pratar med mina vänner över skype. Underbara dag. Som jag har längtat efter dig!


Say Something
Pappajrk

Livets små glädjeämnen, de skall man ta vara på!

2013-06-10 @ 22:12:19

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback