Louise


På lördag är det min födelsedag. Jag har skrivit om det innan här på bloggen och då också skrivit att jag inte har några förväntningar alls i år. Min födelsedag förra året var magisk och det skulle vara väldigt svårt att toppa den. Men det kan fan vara att mina nära och kära har lyckats.
 
Igår var jag nere på Monkey Bar. Inget konstigt med det liksom. Det är en av de barerna vi går till oftast och vi skulle möta upp med några andra som kommit hem efter att ha varit borta i en månad. Jag satt vid ett barbord och snackade med lite trevliga människor när Benjamin höjer sin telefon för att ta ett kort på oss. Jag ler brett och så känner jag att någon ställer sig tätt intill mig på min vänstra sida. Jag tycker ju att det blir lite knäppt men ler på liksom. Efter 1 sec så vänder jag mig ändå om för att se vem faan det kan vara som trycker sig så nära mig. 
 
Det är Louise. Min allra största kärlek. Min bästa vän. Min fucking jävla vapendragare. Louise. Jag förstod ju såklart ingenting och min reaktion blev ett 'MEN HERREGUUD!!!'. Mina tårar bara sprutade ut ur ögonen och det kändes som att jag skulle svimma. Världens bästa överraskning. 
 
Idag när jag vaknade upp så förstod jag fortfarande inte att det var sant. Jag satte mig därför upp i sängen för att kunna se om hon var där och ja, det var sant. Louise låg och sov i min bäddsoffa i Chamonix. Jag känner mig som ett barn på julafton. Jag är så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. 
 
 

Say Something
Mamman

Det är så underbart!!! Jag gråter floder är en lycklig mamma till en fantastisk unge! Önskar sååå att jag också varit där till din dag, men Tror att ni kommer att det super i helgen! Kramar och kärlek!

2013-06-14 @ 12:09:39
Pappan

:o) Miau

2013-06-15 @ 08:14:24

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback