Jobbintervju


Men, vad hände där? Helt plötsligt ska jag gå på jobbintervju imorgon. Hur tänkte jag där? Jo.
 
Jag ska alltså vara ledig under sommaren. Inte jätteledig, men typ ledig då jag bara kommer jobba några enstaka dagar. Pappan i familjen kommer nämligen (som det ser ut nu) vara hemma hela sommaren så det blir inga nattpass och dessutom ska hela familjen åka iväg till Israel i tre veckor. Jag kommer fortfarande att få betalt men jag kommer att ha MYCKET fritid. Därför har jag varit uppmärksam på när det har vankats jobbintervjuer i stan. De allra flesta vill ju ha folk som kan jobba hela sommaren och på heltid. Men, idag så fick jag ett litet mejl ifrån The Office Bar som ligger utanför Chamonix i Argentiere. De behöver någon som kan jobba kvällar och nätter vid behov. Hur perfekt?! Precis vad jag vill ha! Så, jag ringde till baren och efter några korta frågor så fick jag en tid imorgon för en jobbintervju. 16:30 smäller det. Tänk vad bra om jag kunde få jobba extra på en bar. Både för att få en lite fetare fickpeng men också för att få utöva min franska. 

Say Something
Mamman

Lycka till! :)

Svar: Tack mams!
Caroline Josefin

2013-07-01 @ 07:50:29
Tänk på att ha bra skor och inte bära för mycket. Säg ifrån om chefen är ett äckel.

Just det.

2013-07-01 @ 08:44:36
erfar

Kom ihåg att ha bra skor och värna din integritet. Samt se till att få betalt. Ta ingen skit.

Svar: Aja. Jag ska.
Caroline Josefin

2013-07-01 @ 08:45:35

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback