Dubbelt upp!


Det känns som om allting blir så mycket mer nu. Allt blir mycket mer på ett bra sätt. Helt plötsligt fick jag en massa jobb, en massa skola, en massa sol och värme och en massa kärlek.
Jobbet liksom fördubblas nu när Benjamin börjar jobba på baren La Terrasse. Han kommer ju inte att kunna hjälpa mig så som han har gjort hittills. Skolan är typ dubbelt upp än vad jag tänkte att det skulle vara. Först 3h lektion på morgonen och sedan läxor på det. Dessutom har vi gått igenom på tre dagar vad min gymnasieskola i Sverige gick igenom på 3 veckor. Solen och värmen är helt sjukt fet här nu. Inatt var det superstorm här men idag har det varit rätt fint igen. Vädret är så.. så mycket här! Och kärlek. Jag vet inte hur jag ska förklara all kärlek. Min födelsedag i år var verkligen en av de allra bästa!! Helt fantastisk liksom!! Och det pga allt fint folk som jag har omkring mig. Kärlek.

På tal om kärlek och dubbelt upp så har min lillasyster flyttat till Portugal och ska starta en blogg hon också, hur underbaaart?


Say Something
Cecilia

Sv: Ja, fyskam på den!! Man KAN bli frisk :)
Åh. Kul att du tycker det. :) Viktigt för både mig och andra att man delar med sig lite! (Utan att för den saken tynga ner för mycket). Kram!

2013-06-20 @ 19:19:11
URL: http://vagenupp.blogg.se
Louise Linsgryta

Hej Josefin!!

Svar: Hej Viktor!
Caroline Josefin

2013-06-20 @ 20:47:31
Flurpsnukk

Bilden WOW asså

Svar: Helt oredigerad också! Helt otrolig regnbåge!
Caroline Josefin

2013-06-24 @ 14:39:34

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback