Chilli dilli dolly


Chill dag idag. Jag har städat lägenheten (aa, det går snabbt när det bara är en liten etta!), gjort nyttiga (?) chokladbollar och tagit ett låångt bad. Nu står jag här vid turistinformationen igen (interneeeet!) men ska snart iväg och handla för att sedan möta upp nästa couchsurfare. Denna är en 20åring från Canada som reser runt i Europa. Det är så himla kul med dessa couchsurfare och deras erfarenheter att jag blir alldeles till mig och vill resa jag med. NU!

Ikväll ska vi gå till baren La Terrasse då de har sitt stora öppningsparty inför sommaren. La Terrasse är ju baren som Benjamin ska börja jobba på i slutet på Juni. Så, får väl gå dit och va snygg å trevlig fast jag inte alls känner för att gå ut. Alla polare jag hade här har ju liksom åkt hem.. Får la hoppas att jag hittar några nya ikväll.

Juste, nyttiga chokladbollar. Jag skippade sockret. Då är de väl typ nyttiga eller hur? och jag kan stilla mitt chokladbehov lite. Jag börjar bli bra på att undvika laktos här i Frankrike.


Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback