Young and stupid


Fredagen blev fett stressig men också så himla sjukt kul! Festivalen på kvällen var helt sjukt fet och vi blev allihop väldigt fulla. Benjamin var värst. Han hoppade omkring där på festvalområdet med sin häxdryck och levde rövare. Resan till Cluses och hem från Cluses var också en upplevelse i sig. Vi blev nämligen instuvade i en campervan utan några säkerhetsbälten. "Om ni inte sitter i bilens färdrikting så är det lagligt!" Hej och välkomna till Frankrike där det är lagligt att sitta i en bil utan bilbälte om man sitter i en annan direction than the car is going. Hur dumt? I en bilolycka blir man väl ändå lika skadad? Men, unga och dumma som vi är så går vi med på det. Vi ska ju på festival!
 
Efter en kväll av 'young and stupid' så däckar vi i sängen vid 4 på morgonen. Min väckarklocka ringer nästa dag vid tio. "Godmorgon beautiful. Idag ska du jobba vid 12, ha så kul och ta det försiktigt med glasen!". Man måste ju vara snäll mot sig själv huh? Så, bakis och oduschad drar jag till Office Bar för min andra dag. Det blev sjukt busy då det var en rugbymatch igång på tvapparaterna. Mycket dricka och mycket mat till mycket folk. Svårt att hålla reda på allt.. glömde ge någon en köttkniv där.. några fick inget bröd där.. Tackade min kollega hela tiden för att hon var så snäll och sprang efter mig med köttknivar och bröd. Jag vet ju själv hur det är när man har nya folk på sin arbetsplats. Det går åt mycket energi när man måste lära upp och hålla koll på den nyanställda hela tiden. 
 
På jobb får vi lunch och åhhhh vad god mat vi har! Här är min lunch från igår;
 
 
 
 
När jag sedan kom hem efter jobb var jag heeeeelt slut! 
 
 
 
 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback