Idag är jag sjuk.


Jag tycker jättesynd om mig själv och vet inte vart jag ska ta vägen. Blir jätterastlös. Att ligga i sängen och kolla på serier hela dagen är inte riktigt min grej..
 
 
Min vän som var här och skulle bestiga Mont Blanc har åkt hem idag. Jag skriver 'skulle' eftersom att han faktiskt inte gjorde det. Men han kom upp till 3300 m.ö.h. iaf. :) Utöver att han hängde där uppe så har vi druckit massor med öl och ätit ute på restauranger. Superkul och supermys!
 
Familjen har åkt iväg till Israel och kommer hem den 19e augusti igen. (Jag åkte inte till huset och sa hejdå, jag klarar inte av 'hejdå' just nu.) Under tiden så kommer en familj från Israel att bo i huset. De anländer imorgon och det ska bli jättekul att få träffa dem! Jag ska fortsätta vara Au-Pair och passa deras barn vid behov och städa huset. Intressant att få träffa på ännu en kultur en stund. Jag har heller faktiskt aldrig riktigt pratat med en jude förut. Tänk att de inte äter bacon.. hur knasigt?
 
Jag har bokat en flygbiljett till Manchester den 23e augusti. Jag kommer att hänga där i en vecka med min fina fina Benjamin och hans familj innan jag börjar skolan den 2a september.
 
Det var allt för mig, nu måste jag fortsätta planera. 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback