Sisådär party


 
Alla mina fina vänner. Min fredag var helt underbar!! Jag anordnade nämligen en bbq i familjehuset efter skolan för alla studenter på Insted. (Ja, familjen är på semester!!) Vi blev massor av folk och det blev massor av mat, öl, vin och gott sällskap. Bbqn höll på hela dagen och sedan på kvällen så drog några av oss in och käkade middag på Munchies. Heeeelt underbar restaurang som ligger mitt i Cham. Idag har jag varit lite lagom bakis och jobbat. Först städade jag hela familjehuset efter bbqn och sedan arbetade jag i baren i Argentiere. Det är verkligen skitkul att jobba extra i en bar! Som extraanställd har jag ju inte riktigt något ansvarsområde eller extra arbetsuppgifter än servering så jobber är (hittills) väldigt lätt och kul. Det är riktigt många roliga kunder och kollegorna är också superfestliga. 
 
Denna helgen är det Bastille-week-end i Frankrike och massor av party. Jag har precis slutat mitt shift i baren och sitter på min balkong. Ska jag dra ut kanske? Eller sova... ? Imorgon är det ju faktiskt 13:30 - 23:00 barpass som gäller. 

Say Something
Elizabeth

Låter helt underbart! Och jättespännande att bo i Frankrike! Har du läst franska innan? Kram!

Svar: Ah, jag har läst lite franska innan men kör på med franskakurser här också. Mitt mål är att kunna prata obehindrat, får se hur det går med det.. ;-) Kraam!
Caroline Josefin

2013-07-14 @ 12:30:43
URL: http://fromelizabethwithlove.blogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback