Morgonstund


Igår kväll bestämde jag mig för att lägga mig utan att duscha. Vilket betyder att jag var tvungen att göra det imorse istället. Det är så himla osmart. Jag behöver ju egentligen lite tid innan en dusch för att mentalt förbereda mig men på morgonen finns det ingen tid till det. Därför blev det en dålig upplevelse med vatten imorse.

Efter en snabb dusch var jag alldeles skakig och kände hur panik sakta började växa inom mig. Jag väckte därför Benjamin och så gick vi ner till ett café i närheten och åt frukost. Det hjälper liksom. Så fort jag kommer ut bland folk så dör den där paniken. Det finns ingen plats för den när jag äter frukost bland okänt folk. Jag dödar paniken.

Godmorgon. Alla har vi våra problem. Alla kan vi vara lyckliga ändå.

 

 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback