Life changes quick


Ibland, som nu, så finns det inte mycket tid. Ibland, som nu, har man så mycket i huvudet att det inte går att koncentrera sig på något. Ibland, som nu, flyter livet på riktigt bra. Ibland, som nu, är man riktigt riktigt lycklig. 
 
De senaste dagarna har varit helt underbara och jag har ont i mina kinder för att jag har haft ett konstant leende på läpparna. Dagarna har varit fyllda av restaurangbesök, underbart sällskap, fantastiska nyheter och flyt. Flyt är ett riktigt konstigt ord men just nu så har jag flyt. Men, flyt är kanske fel ord.. Det är som Ingemar Stenmark säger "Tur? Det verkar som att ju mer jag tränar, desto mer tur har jag!" Det är väl samma med flyt? Jag hade ju inte haft sånt flyt om jag inte hade gjort alla de där förberedelserna. 
 
Nu vet jag att jag skriver lite hemligt här.. Men det händer så mycket i mitt huvud just nu att det är svårt att förklara det i ord. För att vara lite mer konkret så sitter jag just nu på La Terrasse där Benjamin jobbar, dricker varm choklad och planerar framtiden. Framtiden har förändrats drastiskt de senaste två dagarna. Bl.a. har jag sagt upp mig från mitt jobb. Känner du någon som skulle vilja ha världens bästa au-pairjobb i de franska alperna? Kontakta mig! Jag har nämligen bestämt mig för att inte spendera kommande år i underbara Chamonix. Varför? Det blir mer om det imorgon.
 
 
"Hä ä bar å´ åk!" Ingemar Stenmark

Say Something
per å nettan

Go for It ! Vet ju inte vad det är men oavsett - det är en ny erfarenhet på gång :-)

Svar: Tack! I will go for it!!
Caroline Josefin

2013-07-18 @ 22:48:17

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback