Kanske för självgod?


Just nu ligger jag i sängen i huset. Mina fötter värker och min kropp är helt död. Vi hade väldigt mycket att göra idag i baren. Riktigt utmanande och riktigt roligt!! Det var nämligen bara jag och ägaren Dave i servering och bar och sedan tre boys in the kitchen. Jag och Dave hade så jävla mycket att göra men det flöt på riktigt bra. I slutet av kvällen så sa han till mig att jag hade gjort ett utomordentligt snyggt jobb ikväll och att kassan vi fått ihop var helt otrolig. Jag log tillbaka och svarade att det var helt sjukt kul att jobba för honom och att nöjet var helt på min sida.

Jag älskar den här bloggen. Vet ni varför? För jag kan skriva hur jävla bra jag är. Idag gjorde jag så himla bra ifrån mig på jobbet. Jag var bäst ikväll! Jag är fan bra på allt jag gör. Den här bloggen är min och här kan jag skriva hur bra jag är. Jag börjar bli så trött på fb och alla som tränar och äter nyttigt och uppdaterar om det hela tiden. Har ni ett behov av att nå ut till folk om hur bra ni är så skaffa en blogg!! Det funkar utomordentligt bra för mig ska ni veta.

Godnatt från en självgod Josefin. Imorgon misslyckas hon säkert totalt med allt hon tar sig an! Haha!!


Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback