Update


Juste ja, bloggen. Bloggpausen kom naturligt den här gången. Men det var inte en bloggpause på grund utav att inget hände utan snarare för att allt hände! Jag ber om ursäkt för detta. Så hemskt mycket om ursäkt faktiskt. Fämst till mitt framtida jag som kommer att gå in på den här sidan för att minnas den där sjukt roliga tiden i Frankrike. Jag vet inte ens om jag ska försöka att summera ihop allt som har hänt den här veckan eller om jag bha ska börja skriva från idag. Just nu, just nu kör jag en latis.
 
 
Hej Hej Bloggen. Här är jag nu: Mitt hår blev avklippt när jag var i Sverige, sådär mkt avklippt så att jag grät efteråt men det börjar väl bli en vana för mig efter att ha varit hos frisören. Det rosa i håret är helt och hållet borta så nu är jag söt och blond med vågigt axellångt hår. Igen. Min iphone är borta. Jag minns inte om jag blev bestulen på den eller om jag tappade den eftersom att jag var helt tankad vid detta tillfälle. Jag saknar den och hoppas HOPPAS att den hittar hem igen. Min röst är helt trasig då jag har varit sjuk fram och tillbaka nu i två veckor men också för att jag lärde en av mina bästisar att åka skidor under dessa dagar så det blev mycket HÖÖÖGER VÄÄÄNSTER BRRRAAAAA skrikande i backen. Mina ögon är in lack off ögonfransar därför att jag har haft någon konstig ögoninfektion och därmed skrapat mig i ögonen en massa men också för att min bästis åkte hem igår och det fick mig att gråta massor. Mina ben värker efter massor av skidåkning men också för att jag provade på att åka snowboard vilket jag typ var en naturbegåvning på att göra. Jag kollar efter second hand boards nu och ska nog byta från skidor till snowboard. Mina händer är supertorra eftersom att jag städade hela huset idag. VI har ju bott som i kollektiv här och imorgon kommer familjen hem igen. Det var en del kapsyler och skit att städa upp kan man ju säga... Men utöver att min kropp tar stryk av mina bravader så måste jag ju berätta att mitt hjärta mår bättre än någonsin. En vecka hemma med familjen över jul, en vecka i Cham med min bästis och varje dag med min underbara pojkvän. Varje sekund vid liv är en lycklig sekund och mitt huvud har svårt att hänga med i alla lyckorus som jag får. Puss på er alla och hoppas ni mår lika fantastiskt som mig! 
 
 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback