Saving energy


Jo, jag funderar ju mycket på hur man ska spara in på energi och elräkning.. Så idag åkte brysselkålen ner i samma gryta som riset. Det är väl funkis tänker jag. På den här bilden ser det i och för sig mer ut som om jag kokar någon hjärna av något slag... 




Say Something
Mamman

Smart lösning! Blev det gott?

Svar: Jadå! Funkade superbra!
BusinessBird

2013-12-11 @ 09:34:34
Louise DIN VÄN (brysselkål INTE DIN VÄN)

Jag sa det till dig förut, men det är värt att nämnas igen. Schysst att du kommit på denna lösning, men sedan är det ett problem i sig att du väljer att stoppa ned just brysselkål i den där grytan.

Svar: Brysselkål är väl fett?? Både jag och min Britt tycker det är gott!
BusinessBird

2013-12-15 @ 11:29:41

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback