Hit me!


Fått ett bakslag.. kan man kalla det så? Nyp mig, är det på riktigt? Jag vet fan inte vad som händer längre känns det som. Jag har missade samtal på telefonen både från DBS och HPU och vad har jag gett mig inpå? Det var ju så jävla bekvämt att bara bo i alperna och jobba lite då och då. Vad hände? Varför vände jag upp och ner på min tillvaro? SÅ jävla typiskt mig.
 
Det är så mycket i mitt huvud nu. Jag får verkligen inte ihop det. Livet. En vän till mig sa 'Livet'. Josefin. Det är bara livet som leker med dig. Livet som händer, här och nu. Tacka och ta emot. Vad som än händer så blir det bra tillslut. 
 
Det är bara svårt att förstå när man har så mycket i tankarna. Undra hur detta ska sluta. Förlåt för ett superflummigt inlägg, men jag är fa-an så förvirrad! Ibland när jag vaknar på morgonen så känns som att jag ska vakna upp i Stockholm igen. I min lilla säng i mitt lilla rum och sedan skutta iväg till min lilla juicebar. Det var så lite som hände då. Nu är det så mycket.
 
 

Say Something
Er far

Ska blie spännande att följa nästa avsnitt i denna såpa!

Svar: Haha! Stay tuned for more!!
Caroline Josefin

2013-08-02 @ 16:30:46

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback