Gäspar i skolan


Franskalektion och jag är inte på topp. Kroppen är riktigt trött. Både lördag och söndag har vi haft fullt upp i baren och jag har inte kunnat äta ordentligt. Idag tror jag att magen äntligen är i balans. Igår åt jag nämligen en tzatzikiwrap och pommes utan problem. Himla gött! Så, idag ska jag mata på riktigt bra. Stor skål med flingor till frukost, marsbar och kaffe till mellis. Tomatsoppa med pasta till lunch, pommes till mellis och så sedan middag i baren. ÄTA!

Men, som jag sa är kroppen riktigt trött. Jag hoppas jag ska få upp tempot i den idag igen. Det behövs när man har jobb å skola å mer jobb å läxor.

Innan jag slutar skriva ska jag tillägga att jag skypeade med mina fina au-pair barn igår. De är ju som sagt på semester i Israel och so far har de sett Jerusalem, klagomuren och mekkastenen. Öken och döda havet. Många poolar, stränder och mycket nytt folk. Jag pratade med en riktigt lycklig A som hade varit med om ett helt livs äventyr på bara en vecka. Men lite ledsen var han för att det inte fanns så många coola bilar där.. Haha! Lilla W visade upp alla snäckskal som hon hittat. 'Åh, fin, ja jättefin, wow, den också! jättefin! superfina allihop. cool den va. fin! ja jag ser, jättefin!' Jag saknar dem så himla mycket nu. Efter skypen så grät jag lite. Det kommer vara riktigt svårt att säga hejdå. Tänk att jag skulle finna så mycket kärlek i Frankrike. Det gör mig så lycklig.


Say Something
er far

http://www.youtube.com/watch?v=lD-n4b_CmK4

Hehehehe :o)

2013-08-13 @ 09:41:59

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback