Books, for sure?!


Ja, for sure. Jag, Caroline Josefin, har beställt hem böcker. Jag ska läsa! Fatta?! Men, det ska nog gå bra. Alla böcker jag har beställt hem handlar nämligen om business management på olika sätt. Anledningen till att jag helt plötsligt beställt hem böcker är för att jag vill förbereda mig. Jag har ju faktiskt tid. Idag fick jag nämligen reda på att jag börjar den 16e september istället. Och det är ju faktiskt en jävla skillnad från den 2a som det var från början. 
 
Så, ikväll har jag varit helt fastklistrad vid datorn i fascination av hur jävla mycket research det finns inom management. Det finns jättemånga kända managementpersoner och massor av böcker av olika slag. Det som var bäst med att sitta och läsa om business management på internet va att jag tyckte det va kul och fascinerande. Jag tror verkligen att jag lyckats pricka rätt utbildning den här gången. Nu hoppas vi bara på att detta nya äventyr går smooth!! 
 
 
Det här är en av böckerna. Den var nummer ett på många 'Top 25 Management Books' listor. Jag är redo att bli fascinerad och inspirerad av böckerna jag har beställt hem. Jag är också redo för studentlivet!! Jag kommer sitta där i klassrummet den första dagen och förstå precis vad läraren pratar om när han droppar kända namn och termer inom ämnet. Förhoppningsvis. Troligtvis. READY!!

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback