Vart blir jag av?


Trött och skitig. Det är jag just nu. Vaknade upp och kände att jag verkligen behövde ett bad. Blev lätt frustrerad för att det tog mig 10 minuter att ens lyckas få något varmvatten ur blandaren... den suger och jag förstår inte varför. Ibland vill den bara inte leverera varmvatten. Men iaf, nu har jag ju lyckats få igång den.
 
Väntar på mitt bad. Funderar på framtiden. Jag har sökt lite distanskurser på några svenska universitet och hoppas att jag kommer in. Distans är ju bra. För då kan jag ju plugga varsomhelst i världen. Vilket betyder att jag kan flytta till USA, Irland eller kanske till England eller kanske hem igen. Till lilla Sverige. Men det kommer väl knappast hända. När man väl fått lite smak av omvärlden så vill man ju bara resa mera! Eller, iaf i mitt fall har det blivit så. :) Jag kan ju också bo kvar. Ett år till i Cham. Lägenheten ska renoveras i Juli. Nytt kök, nytt badrum, nytt golv och nymålade väggar ska det bli. Under renoveringen kommer jag köra lite travel. Hälsa på Pappa i Sthlm och Sthlms skärgård. Hälsa på föräldrarna i skåne och kusinerna. Åka till Blackpool och hänga lite med Benjamins familj. Kanske också resa till något nytt ställe. Efter det så får vi se vart jag hamnar. Om det blir tillbaka i Cham eller inte. Jag kommer ju iaf ha en blandare till badkaret som fungerar då. Nu kallar badet. PUSSISAR!

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback