Mer vatten än snö.


Kommer jag sakna det? Snön och brädan? För nu är det nog över. Nu blir det nog inget mer. Snön är värdelös och jag tycker mycket bättre om att sitta i bikini på balkongen just nu.. Jag får börja åka skateboard kanske? Hålla igång balans och grejer till nästa säsong. Klättringen drar igång nu också. Va uppe på bergsväggen förra veckan, fifan vad kul det är asså! Hoppas på strålande sol imorgon så att jag kan dra ut på lite äventyr. Och ja jo, jag kommer nog att sakna det. Snön och brädan. Kommer nog sakna frihetskänslan man får när man svischar ner för backarna. Men, fokus på sommaren och solen. Och England. Onsdag. Åhhhh!!
 

Say Something
jrk

Hipsterpoopotamus <3

:o)

2013-04-29 @ 12:50:46

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback