För ovanligheternas skull.


Det är absolut inte min stil och ingen jag känner skulle gissa på att jag gör det jag gör just nu. Men för ovanligheternas skull så läser jag en bok. Visst, japp, jag läser en bok. Jag har än så länge faktiskt läst 1 1/2 kapitel. Awesome huh? Boken lånade jag på biblioteket här i Cham. Japp. Jag gick alltså till biblioteket också! Men det har vi Benjamin att tacka för. Han är liksom lite av en boknörd och det är ju kul att det smittar av sig!
 
One Day, skriven av David Nicholls. Den handlar om hur två personer blir kära i varandra samma dag som de går ut univeristetet. De håller sedan kontakten via brev och efter 20 år så blir de väl tillsammans.. tror jag? Men iaf. Den handlar om äkta kärlek och kärlek som liksom aldrig försvinner. Hur man kan komma att älska någon över bara en natt och hur det sen kan hålla i sig föralltid. Det är ju precis den kärleken som jag alltid har trott på. Att har man älskat någon någongång så kommer man alltid att älska den personen. Jag tror inte att kärlek försvinner. Så jag hoppas att boken slutar bra. För ett ledsamt slut vill jag inte ha, usch nej. Älskar man rätt så blir det ett lyckligt slut. Så är det bha. Tack! 
 
Det har gjorts en film av boken också.. funderar på att skippa läsandet och bara ladda ner filmen. Men det är kanske att ge upp? Och att läsa boken är ju bra för mitt engelska ordförråd.. ? Vi får se om latmasken i mig kickar in snart. Men tills dess är jag en bokmal, för det är väl såna som läser? Eller? 

Say Something
Becka [fotoblogg]

Kul, haha. :D
sv: Åh, så väldans glad jag blir att du tycker det. Tack vännen!
Söndagskram. ♥

2013-04-07 @ 10:20:20
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback