Bacon och blandat.


Nee. usch vad tråkigt. Jag skrev precis ett jättelångt inlägg om när jag åkte upp Augille du Midi med lilla W i söndags och så bha försvann allt. Förjävligt. Skitdatorer. Gör så mycket bra men också så mycket irriterande fel!
 
Jag åt bacon alldelles nyss. Jag har min fina familj att tacka för det. De skickade nämligen med lite med min syster när hon var här på besök. Bacon och hygienartiklar. Så himla bra är dem! Jag förtjänade bacon idag tyckte jag. Pappan i familjen kom hem efter att ha varit en månad i Afrika. Så i princip direkt när han steg in i huset så sa jag 'middagen står i ugnen, tack och hej för mig!' Jag älskar mitt jobb, men jag älskar också att vara ledig. Jag kommer nog att vara ledig i typ två veckor nu. Hur skönt? Det förtjänar jag. Det och bacon. Lyx. 
 
Jag skypeade med mina fina kusiner idag. När jag åt bacon. Minstingen av de fyllde år. Jag skickade ett knasigt vykort till honom dagen till ära! Fick inte höra så mycket om det men en skinande ny sparkcykel hade han fått iaf!  Med BARA två hjul, den du! Stor pojke. Fin pojke. Jag saknar er ibland. Knäppa släkten.
 
Bilden är tagen för ett år sedan. Tänk vad tiden går fort!
 

Say Something
Lanja - www.lanjas.com

men vad snygght håt! :D

Svar: Tackar!!
Caroline Josefin

2013-04-11 @ 12:08:04
URL: http://lanjas.com
Madame hoffa-En+roligare+mammablogg

Underbar hårfärg! Älskar den!

2013-04-12 @ 13:02:10
URL: http://madamehoffa.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback