Vänta bha!


Ligger återigen i dubbelsängen och funderar över hur jag ska lära känna folk och fick tips av en kompis om couchsurfing. Checkar in hemsidan, blir medlem och börjar skriva till folk som bor i Chamonix. Nu får vi bha se om nån svarar. (;
 
Så fort som jag säger till folk att 'ja jag ska väl gå ut å lära känna folk' så kör de direkt på med pepptalken! Du är en fett skön människa. Du är skitsnygg bha gå ut så kommer folk prata med dig. Du är intressant å söt det är väl bara för dig att säga hej till någon så är ni vänner. Gå ut med dig bara! Nu!
 
Och jo, det är säkert jättelätt. Man ska bara våga och de kliven tar jag sakta. Sakta men säkert så kommer jag att lära känna folk. Vänta ni bha ska ni få se!

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback