Modig vs Feg


Barbeque med grannarna igår. Det bjöds på massor av goda grillade grönsaker och lite starka korvar. Jag skulle egentligen iväg på en Ultimate Frisbee tunering men väntade.. vågade inte.. väntade.. drog ut på det.. och gick inte dit. Däremot drog hela familjen iväg till en stor bergsvägg där det var massor av folk som klättrade. Det kommer däremot inte upp några bilder på detta eftersom att jag var aldelles för upptagen med att kolla på HELT SJUKT SNYGGA GRABS som klättrade halvnakna upp och ner på bergsväggen. Alla hade liksom bara på sig ett par lösa jeansshorts och den där selen man använder och i övrigt var dem sjukt snyggt vältränade och solbrända. När jag suttit och dreglat i typ 30min så var det några av dessa hunkar som spände upp en lina mellan två stenar med en höjd på 1m och sen började de gå på lina helt enkelt. Då kom den där Josefin fram som jag plockat undan den senaste veckan. Jag gick dit, hälsade, sa att de va fett coola och då fick jag prova! Så de förklarade tekniken och visade med kroppen och sen fick jag hoppa upp. Det var skitsvårt! Jag kunde inte hitta min balans och jag kunde absolut inte gå några steg men trivdes skitbra för varje gång jag trillade ner fanns där en grabb som tog emot mig. Hudkontakt - ja tack!
Efter 30min var de dags att gå hem men jag ska tillbaka dit på måndag. Om jag vågar gå dit igen, jag är ju så jävla mesig när jag sitter hemma i huset och kommer ju ingenstans. Som sen när kvällen kom och jag skulle gå till den svensk-ägda klubben Chambre Neuf. Då gömde sig den där modiga Josefin igen. Jag bangade. Fan. Jag gick inte ut igår. Fan Josefin. Skärp dig! Att gå ut och dricka en öl själv ÄR okej. Speciellt när man inte känner någon! Om du inte går ut nu kommer du aldrig börja gå ut. Fy skäms, skärp dig för fan.

Say Something
Malin

Go Girl, följer dina inlägg! Kom ihåg mitt motto, man ångrar bara det man inte gör! Puss

Svar: Man ska bara våga görat! Puss!
Caroline Josefin

2012-09-09 @ 22:52:56
Pappa

Gick du dit idag?

Svar: Nej... faktiskt inte. usch på mig.
Caroline Josefin

2012-09-10 @ 20:07:18

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback