Gigantisk broccoli är pul.


I Frankrike äter man inte ägg till frukost men sen jag kom in i de här barnens liv så stoppat de numera i sig två varje morgon! Så tillsammans med sockerflingorna får de plats med två ägg i magsäcken! Jag får knappt plats med två i en tom magsäck! Därför var jag tvungen att köpa ägg idag, igen, för de går åt som fan här i hushållet nu. När jag lullade runt i affären och kollade på koola och knäppa franska grejer så hittade jag typ världens största broccoli. Va bara tvungen att köpa den och sen blev det vegetarisk mat till middag. Broccoli, bönor och pasta med lite crème fraîche som jag trodde ungarna skulle banga på men de älskar tydligen broccoli!! Fett med succé! Så nu kommer det bli jättebroccoli mycket ofta här i hemmet eftersom att jag också love broccoli! Kanske borde prova stoppa i barnen lite blomkål också?

 

Lilla W med ett broccoliträd..?


Say Something
Pappa

Succe! Köp lite Squash oxå och stek, typ.

2012-09-25 @ 23:35:56

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback