Downtown


Duschade precis och använde en ny duschtvål som jag köpte idag. Hela rummet luktar mandarin. Det nästan stinker istället för att dofta mandarin här inne.

Onsdag. Ännu en hektisk dag då barnen är lediga. Jag hade exakt lika mycket problem på parkeringen utanför dansstudion som förra gången och jag skrek exakt lika högt som förut när jag lyckades ta mig ur skiten. Fyfan vad de parkerar egoistiskt här asså, helt sanslöst. 

När vi sedan droppade av A på hans sportaktivitet (som för övrigt va 3h cykling i bergen, hur lång gympa har man i Sverige? Juste typ 45min!) så tog jag lilla W ut på stan. Stan är ganska död nu.. sommarsäsongen lider mot sitt slut och vädret är ju schizo.. så vi chillade lite, åt en glass, blev attackerade av äckliga duvor, köpte en baguette, gick till biblioteket å sen stack vi hem och somnade i soffan. Gött mos!

 

 
Kommer man någonsin att vänja sig vid den här utsikten när man trallar i stan?
 

Behöver jag ens skriva något... Ketchupchips?!

 

 
Det här är biblioteket downtown... jävligt ful byggnad huh?

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback