By myself.


Just snyggt med egopic och en afrikansk stålkvinnokonst i bakgrunden... Men HEJ!

Helt själv. Familjen är i Paris hela helgen eftersom att farmor fyller år. Så de ska på fest på lördag och på Disneyland Paris på söndag. Fett skönt! Jag har ju faktiskt inte varit helt ledig sen jag kom hit eftersom att jag bor i samma hus som jag jobbar i. Men ja.. Nu sitter jag här helt själv och utmattad från dagens bravader i en stor chalet (som husen kallas) och funderar på vad jag ska äta till middag. Ska också ringa en snabbis till farsan och fråga vilket vin jag får dricka eftersom att här finns typ 100 flaskor i källaren.. om inte mer.. och när jag druckit mig en flaska full så drar jag ut på stan. För att sitta själv här i huset en fredagskväll är väl inte skitkul precis.. 


Här är utsikten från mitt fönster just nu.

Det blir mörkt snabbt om kvällarna nu och ne, jag kommer nog aldrig tröttna på utsikten i Chamonix. :o)


Say Something
Jerker

Så snygg! Så söt!

2012-09-30 @ 21:06:33

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback