Breakfast 15:30


Klockan är alltså 15:30 och jag äter frukost. Min vardag här i Chamonix har ju blivit en väldigt nyttig sådan. Med yoghurt å frukt å ägg till frukost följt av en lång promenad och ofta lite workout efteråt. En dusch, fixar till mig, sedan gör jag.. vad jag vill göra. Typ cyklar, handlar, klättrar m.m. Hämtar barnen på skolan vid 18.00. Jobbar hela kvällen dvs lagar mat, hjälper till med läxor, är en skojjig nanny, tittar på film eller annat. Lägger barnen, tar ofta en dusch till och går sedan upp på mitt rum där jag utbildar mig själv om superhjältar genom att se filmer och läsa serier, ringer och pratar med mina svenska fina bästisar och facebookar sönder. Lägger mig för att somna vid.. 2 nångång. 
 
Idag däremot... gick jag upp vid 15.00, äter frukost vid 15.30 och nu googlar jag feta halloweendräkter. Jag har träningsvärk i både mage, armar och rumpa efter att jag pumpade på somfan igår efter promenaden. Har faktiskt haft träningsvärk i rumpan i 3 dagar nu, men det är skönt, då vet man ju iaf att det finns muskler där och inte bha två fettklumpar. Kanske borde googla 'varierande träning för kroppen' istället för halloweendräkter..  aja sitter iaf i min onepiece och tänkte inte lämna huset huset idag. Det är rätt varmt ute, solen skiner och bergen glittrar av nyfallen snö. Då kan man ju sitta inne hela dagen?

Say Something
Jerker

Onepiece... mmm

2012-10-16 @ 18:18:25

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback