Honey, I'm hooome!


Först: Dubbelsängen. Min finfina dubbelsäng. Jag älskar dig mer än allt annat på denna jord. punkt.
 
 
Känns så himla skönt att vara hemma! Första jag gjorde va att ställa mig under vattenfallet till dusch som vi har och skrubbade hela kroppen. Man känner sig så himla skitig efter en flygresa asså.. jag vet inte riktigt varför men det är väl för att man bara sitter still och svettas i ett trångt utrymme med 100 personer som också sitter still och svettas (å snyter sig å äter å äcklar sig.). Jag hoppade sen i min underbara rosa one piece och åt en stor skål med pasta, plain pasta, så jävla gott efter en helg med snabbmat och sprit! Sen så slängde jag hela pick och packet i tvättmaskinen och det kändes så himla skönt. Inget ont om bästis och dennes flatmates men de rökte inomhus och det är ju bara fööör vidrigt och speciellt för mig som aldrig ens står i närheten av en cigg numera. När jag bar ner väskan i källaren så riktigt kände jag hur det osade gammal askkopp om det hela. Eww. 
 
Sen gosade jag ner mig i min underbara säng
i mitt fina 'hemma' som numera är i Frankrike.
Life is good.

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback