When you get the results back


90% fick jag på mitt Business Exam!! YES! Ännu ett A i godispåsen och en bättre självkänsla. Jag kan. Nu gäller det bara att få ihop en fet businessplan och sedan plugga och få 90% på nästa test. 
 
Learn to Learn gick däremot inte lika bra. Uppgiften var att skriva 4st reports om olika ämnen. Jag tyckte att jag gjorde det riktigt bra men har varit nervös för det här betyget. Att skriva på engelska är inte riktigt min grej... och att nu dessutom skriva reports som en lärare med engelska som modermål ska läsa. Usch. Jag har verkligen haft en klump i magen för dessa. Jag fick 72%. Bra. Man behöver 70% eller mer för att få ett A, så där klarade jag mig precis. Jag har fortfarande straight A's. 
 
Det blev ingen macka nerpackad i väskan imorse så nu blir det wok till lunch. Det är jag ju faktiskt värd. Nom!
 
 

Say Something
er far

Grattis! Bonuspresent på G i posten!

Nästa gång, låt oss läsa dina engelska texter.

Svar: Tack! Ja, låt oss läsa texterna.
BusinessBird

2014-01-17 @ 08:46:41

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback