Packad och Klar


i tre dagar har jag mest legat på soffan och tittat på avsnitt efter avsnitt av Greys Anatomy. Utöver det har jag spelat lite datorspel, shoppat doftljus och omega3, lagat mat och städat. Det har varit så himla skönt att inte ha haft något på agendan. 
 
Idag har jag och Benjamin varit ute på stan och köpt julklappar till A och W för imorgon drar jag till CHAMONIX!! Hej SNÖ, Hej SLOPES och Hej SNOWBOARD!! Förutom att spendera tre hela dagar på min fina bräda så ska jag också mysa med mina fina aupair-barn på kvällarna. Jag har laddat upp nya disneyfilmer på datorn som jag vill se och packat ner lite svenskt godis i resväskan. Nu sitter jag här och bara väntar på att klockan ska bli fyra på morgonen så att jag kan få åka! 
 
Det ska bli jättekul att få träffa A och W igen. Den här gången kommer jag ju inte behöva vara barnvakt. Jag kommer inte behöva ta beslut eller säga till. De är ju dessutom ett halvår äldre båda två. Jag ska bara kramas och gosas och leka och vara världens bästa storsasyster i tre dagar. <3
 
Några underbara ögonblick med mina fina aupair-barn:
 
Dansuppvisning för Willa
 
VI dansar på borden allihop!
 
Fick lite experthjälp i köket ibland
 
Syskonkärlek?
 
 
Syskonkärlek?
 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback