Kvinnlig festsugen nörd sökes!


Fa-an. Den här veckan har inte varit så bra. Motivationen och energin ligger lågt och jag saknar saker. Två av mina bästa vänner fyllde år också. Det är så jävla tråkigt när typ världens bästa människor fyller år och man inte kan få vara där och fira med dem. De här bästa vännerna är verkligen bäst för båda två är sådana supernördiga festprissar. Precis sådär som jag är. 
 
Jag har alltid haft lite svårt att passa in men inte för att jag är blyg eller inte vågar ta tag i att lära känna någon. Det är mer tvärtom. Jag är så jävla på ofta och det kan vara jättejobbigt och störigt eller SKITKUL! Jag tycker mest det är skitkul och de flesta grabbar jag träffar tycker också det är skitkul. Tjejerna däremot brukar jag inte få sådan bra kontakt med och det är precis vad som har hänt nu. Missförstå mig inte, jag har en massa feta vänner här, men jag saknar den där supernördiga festprissen till bästa kompis
 
Jag saknar någon som jag kan prata super mario bros med och spela poker med när vi dricker vin och äter ost. Jag saknar någon att gå och shoppa batman-saker med i små butiker. Jag vill sitta på en bro och dricka öl och prata om BH-storlekar. Jag vill äta godis och kött och diskutera livets små under. Jag vill prata om pojkar och smink och bacon och FAAN jag vet inte vad.
 
Usch, min energi inte på topp. Jag vill bara åka till Stockholm eller London över helgen och träffa mina underbara vänner. WHA!
 
---
 
Fuck. This week has not been any good. I am low on both energy and motivation and I just miss a bunch of stuff. This week two of my best friends celebrated their birthdays. It is so damn sad when two of the greatest people on earth have their birthdays and you can not be there and celebrate it with them. These two best friends are really THE best aswell because their such super nerdy people who never miss a moment to party. Just like me. 
 
I have always had troubles with fitting in but this is not because I am super shy or because I do not dare or try to get to know people. The situation is the opposite. A lot of times I am so excited that it is annoying and wierd but I often think I am just awesome and super fun! Most guys I meet also think I am a blast however the girls I almost never get a good vibe from and this is what have happened now. Do not misunderstand me though, I have loads of great friends here in Dublin both girls and boys. But I miss that super nerdy best friend who never miss a moment to party.
 
I miss someone who I can talk super mario bros with and play poker with while we drink wine and eat cheese. I miss someone to go shopping batman things with in small nerdy shops. I want to sit on a bridge and drink beer and talk about bra sizes. I want to eat sweets and meats and discuss life's little miracles and hot to solve the big problems in the world. I want to talk about boys and makeup and bacon and FUCK I do not know what.
 
Ugh, my energy is not at its peak. I just want to go to Stockholm or London over the weekend and meet my awesome friends. Wha!
 
 
 
 
 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback