Godispåsen fylls på


HEJ! YES IGEN! Jag fick reda på vad jag lyckades få ihop i både IT och matte. 
 
På IT testet ingick excel, html, webdesign och datorteori. Jag lyckades kamma hem 81%. Woop Woop!
 
Mattematikprovet tyckte jag var rätt lätt. Jag kommer ihåg att jag fick en känsla av 'kan det verkligen ha varit så enkelt? har jag gjort allting fel kanske?!' efter provet. Jag la ner många timmar på att plugga till mitt math-exam och det lönade sig! Jag fick 85%. SÅ. JÄVLA. BRA. 
 
Nu väntar vi bara på att få reda på vad vi lyckades få i marketing. VI håller tummarna va? Eller, det kanske vi inte behöver göra? 
 
LUNCHTIME nu och sedan lite business law. Woop Woop!
 
 

Say Something
Maya Rosengren

You go guuuurl! <3

Svar: Yeee! You go girl också! Lycka till med din kurs. :)
BusinessBird

2014-01-17 @ 17:38:22
URL: http://sjoman.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback