Andra terminen, första dagen



Efter att jag tagit den här bilden så kikade jag på klockan.  09:43. Oops. Jag börjar klockan tio och det tar mig tjugo minuter att gå till skolan. Så, jag traskar med raska steg och när jag kommer fram är jag helt svettig. Jag hälsar på alla genom att ställa mig mitt i klassrummet och säga 'hey, how are things?? Nice too see you all again!' Alla svarar mig med små leenden och sedan sätter jag mig ner. 
 
Communication for personal success är den första lektionen och läraren går igenom kursplanen. Flera assignments. Perfekt. Som om vi inte redan hade två stora projekt att få färdiga till Februari. Välkommen tillbaka, här är lite mer arbete. Nu kör vi. 
 
 

Say Something
er far

Successfully Blonde!

2014-01-14 @ 09:07:31

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback