Tillbaka!!


Ojojoj. Vilken helg. Erkännande: Jag blev full i torsdags. Jag vaknade upp på fredag morgon, gick upp, drog ner rullgardinen och la mig sedan tillrätta i sängen igen. Jag sov till klockan ett.. då jag vanligtvis slutar skolan på fredagar. Jag skippade skolan. Skolkade. Usch. 
 
Jag var bakfull både fredag och lördag. På söndagen så pluggade jag och tog igen det jag missade på fredagen. Jag har ju legat före hela tiden och tänker fortfarande göra det. Något som är super med DBS är att efter en lektion så lägger läraren upp allt material och alla 'notes' som gjots på Moodle. Moodle är ett online verktyg där alla elever och lärare har sina egna logins och egna små hårddiskar. Har man då missat en lektion kan man bara kolla lärarens 'profil' och se materialet denne har använt. Det är dunderbra! Ofta lägger lärarna också upp material innan lektionerna. Med hjälp av Moodle så ligger jag alltså fortfarande före. Gött!
 
Bild från torsdagsnatten: 
 
 

Say Something
er far

hmmm :o)

2013-10-22 @ 18:01:34

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback